torsdag 24 mars 2011

Får jag bli testpilot tror ni?

Är medlem i något som kallas Smartson Testpilot och där kan man nu anmäla sig som frivillig att prova den nya IQ-fonen LG Optimus 2X. Bara namnet ger mig Transformers-vibbar..


Reklamfilmen är coolare än coolast men det känns nästan lite för coolt..? Vore det inte bättre att lägga alla pengar på en helhjärtad satsning på en "iPhone-dödare" istället? Uppenbarligen är det inte reklam som behövs för att klå Apple.

Eftersom jag redan sitter fast i iTelefon-träsket så har jag aldrig använt en Android-mobil "på riktig", inte mer än att jag pillat lite i menyer och liknande. Därför kände jag att det kanske vore dags att ge Android och LG en ärlig chans.

Nu står hoppet till denna lilla tävling.. Håll tummarna!

2 kommentarer:

Johannes sa...

Bloggen lever!

heckles sa...

Ja fan du.. Märkligt värre! :)