torsdag 5 februari 2009

Äntligen! Jack Bauer är tillbaka..



Så länge jag väntat, och snart är väntan över..

Som ni kanske vet så visar TV400 just nu ett 24-maraton om hela 144 timmar (6 hela dygn) där de avverkar samtliga säsonger av serien.. Detta maraton avslutas på söndag med att man kickar igång den nya säsong 7 genom att först visa 24: Redemption, en långfilmslång tv-film som knyter ihop säsongerna 6 och 7.. Därefter, kl 21.40 visas första avsnittet..

Minns att jag sa efter förra säsongen att jag aldrig mer tänker se 24 på TV, men jag blir så illa tvungen att bryta det löftet, för jag har blivit biten av 24-myggan och måste få min dos regelbundet.. :D

Efter första avsnittet på söndag så kommer '24' visas på tisdagar kl 21.50 i TV400.. En ganska praktisk tid faktiskt, men man har alltså gjort lite förändringar och serien visas nu i TV400, inte i TV4 som tidigare..

Tråkigt för de som saknar TV400 alltså, men frukta inte då alla avsnitt även finns på TV-video.net - dock i pissig kvalitet..

Bjuder på introt, mer får vi se på söndag.. :)

Inga kommentarer: