måndag 12 november 2007

Babben & co

Jösses vilken smörja det är.. Programmet skulle kunna vara bra, OM man tog en kniv och opererade bort knölen som innehåller de 4-5 komikerna som på 5 minuter ska få de stackars gästerna att garva.

Jag har en teori..

Gästerna skrattar ofta, men inte för att det är roligt.. De vill helt enkelt få slut på lidandet.. Medaljen de får om de klarar 5 minuter har för mig fått en annan betydelse, nämligen, "Grattis, du har just fått halva svenska folket att byta kanal".

Satt och genomled detta program i helgen igen, och jag vet inte varför eftersom jag tycker det är så uselt.. Men jag är glad att jag gjorde det..

Christian Kjellvander uppträdde tillsammans med sin fru och sjöng låten Two Souls från sitt nya album I Saw Her From Here/I Saw Here From Her. Den akustiska versionen vi fick höra i programmet är tyvärr inte den som är på skivan, men låten är fortfarande fantastisk.



Njut!

Inga kommentarer: