torsdag 1 november 2007

Idag åt jag en hamburgare..

Jag sa att den inte skulle handla om något, så jag måste ju börja bevisa det.. Tvivlar på att någon faktiskt läser min fantastiska blogg, men om någon mot förmodan gör det så vet ni vad min lunch bestod av.. ;)

I övrigt har det varit en dag lik många andra.. Lugnt på jobbet, blåsigt och svinigt kallt ute.. Måste lägg om till vinterdäck, men inväntar fortfarande de fälgar som en barmhärtig man ifrån Västerås har skänkt till mig... Det skulle ta 3-5 dagar för paketet att komma fram med Bussgods, ska bli intressant att se om de infriar detta "löfte"..

Idag ska jag försöka röja upp bland det 10-tal kvarvarande kartongerna från flytten.. Finns ju trots allt några rum över att gömma dem i.. Sen ska jag försöka övertala sambon att vi ska se några avsnitt av 24: Säsong 6. Vi har kommit halvvägs nu och det är fortfarande en kanonbra serie.. Det enda som börjar bli lite tröttsamt är att det alltid finns någon överambitiös rackare i presidentes stab eller någon illojal medarbetare på CTU. Vore det inte för dessa karaktärer hade serien hetat "12" och Jack Bauer hade fått ännu mer bråttom..

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kan man prenumerera på den här fantastiska bloggen? Hittar ingen RSS eller ATOM länk.

Anonym sa...

Det finns en ATOM-länk längst ner.. ;)

Anonym sa...

Så långt har jag aldrig orkat...