onsdag 14 november 2007

Idag åt jag ännu en hamburgare..

Det finns för få matställen i stan där jag bor.. Åtminstone om man ska tro min rubrik idag.. Sanningen är dock en annan.. Det finns hur många som helst, men vill man ha något annat än Pizza, hamburgare eller kebab så blir utbudet ganska ordentligt decimerat.. Det finns ställen som serverar vanlig mat, det gör det.. Ta bara restaurangen som ligger i källaren av Björnen, som serverade Paltbröd igår..? Ja ni hör väl själva..

Idag ligger snön vit på backen och livet känns lite lättare tack vare det.. Tyvärr så är det fortfarande kallt på kontoret och ute ska vi inte tala om.. Jag fryser konstant..

Sneglar mot termometern jag satte upp igår, bara för att se.. Den måste ljuga.. 20°..? Inte en chans i h-vete!! Hoppsan.. Nära att denna blog blev barnförbjuden där..

Nåja..

Idag hämtade jag däcken hos Bussgods samt bevittnade ett tamt försök där en småfet, förlåt lätt överviktig kund försökte ragga på stackars Sibyllaflickan som dessutom var hälften så gammal.. Men nu är jag tillbaka i gruvan igen, och snart har jag skrivit av mig dagens första betraktelser..

Blev mäkta förvånad av Rix FM idag, by the way.. De spelade Nothing else matters med Metallica.. Helt otroligt att de faktiskt kan spela så bra musik på den kanalen.. Annars är det bara 'Idoler' tycker jag.. Måns t.ex? Herregud..

För min del får de gärna köra lite Paul Potts, ni vet Britain's Got Talent-vinnaren, istället för Måns, Ola och allt vad de heter..



Där snackar vi talang! Så det så!

Inga kommentarer: