fredag 9 november 2007

Snart helg..

Ännu en gång visar jag att detta inte är för mig.. 2 dagars inaktivitet.. Hoppsan!

Nåja, det har inte hänt då mycket.. Nä det är sant faktiskt.. En normal dag ser ut ungefär så här:

1. Vakna..
2. Preparera lilltjejen och lämna henne på dagis..
3. Åk till jobbet..
4. Sitt på jobbet och uggla till 16.30..
5. Hem, äta och slappa i soffan..
6. Lek med och trötta ut lilltjejen..
6. Surfa runt en stund..
7. Gå till sängs..
..


Jag har i alla fall fått mina fälgar nu.. Självklart en dag för sent. Frös till och kom snö på tisdagen så jag lämnade in bilen på onsdag morgon.. Torsdag vid 11 fick jag SMS från Bussgods att mitt paket hade kommit.. *arg*

Om en timme tar jag skruttbilen och åker ut på Coop o köper mig ett par nya strålsamlare (eller vad det nu heter) till blandarna i badrum och kök.. Efter det blir det förmodligen en tur till Systembolaget.. Kanske ska försöka övertala sambon om att se lite '24' ikväll.. Får se hur det går..

Inga kommentarer: