onsdag 21 november 2007

Onsdag..

Ja det är faktiskt sant.. Halva veckan har gått..

Men vad hjälper det, när jag fortfarande inget har något att skriva om?

Låt se nu, vad har hänt de senaste dagarna.

Måndag:
Fick ny PC på jobbet som jag saknade admin-rättigheter på.. Pratade med Bangalore, Indien för första gången.. Tog 4 timmar innan det löste sig och jag kunde installera mina program..

Spelade innebandy senare på kvällen, med nya klubban.. Den var bra, men det var inte jag.. Blev dock inga självmål den här gången.. Alltid något!
Kollade på Prison Break och somnade..

Tisdag:
En dag av fullkomlig inaktivitet.. Gjorde knappt någonting på jobbet, hämtade sen lilltjejen på dagis.. Hem med henne, lagade pannkakor (misslyckades med ungefär hälften), åt de få som blev kvar.. Sambon kom hem och vände (gravid-sim).. Nattade lilltjejen och satte mig sen och installerade Windows Vista Home Premium på min dator.. Satt alldeles för länge med det och somnade vid 01, utmattad.

Onsdag:
Tillbaka på jobbet igen.. Galej för vissa ikväll, men inte så mycket för mig då jag jobbar.. Vi ska ut o se Sveriges EM-kval mot Lettland..

Glömde nästan.. Jag fryser.. FORTFARANDE!

Dags att tända en brasa kanske?

Inga kommentarer: